Piękno włosów zaczyna się od ich właściwej codziennej pielęgnacji. Jeśli masz długie włosy, to z pewnością wiesz, że mają tendencję do matowienia czy rozdwajania na końcach, a do tego końcówki często są bardzo cienkie, co nie wygląda estetycznie. Można jednak temu zaradzić stosując szampon do włosów Loreal Pro Longer. Kosmetyk pogrubia pasma na całej długości i wzmacnia je oraz nabłyszcza, a dodatkowo idealnie nadaje się dla osób, które dopiero włosy zapuszczają. Szampon Pro Longer regeneruje włókno włosów, dzięki czemu wyglądają na grubsze. Profesjonalna formuła z dodatkiem Filler A-100 i aminokwasu sprawia, że włosy wydają się bardziej błyszczące i mocniejsze na całej długości. To wszystko oznacza, że znacznie rzadziej pojawia się konieczność podcinania włosów.
Poznaj działanie szamponu do włosów Loreal Pro Longer:
-
pogrubia końcówki włosów aż o 50%
-
nabłyszcza
-
odbudowuje i wzmacnia
-
poprawia kondycję
Sposób użycia:
Wmasuj w wilgotne włosy do spienienia. Spłucz.
Pojemność: 500ml
INCI: AQUA / WATER • SODIUM LAURETH SULFATE • SODIUM CHLORIDE • COCAMIDOPROPYL BETAINE • DIMETHICONE • CITRIC ACID • HEXYLENE GLYCOL • SODIUM BENZOATE • SODIUM HYDROXIDE • AMODIMETHICONE • CARBOMER • GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE • TRIDECETH-10 • GLYCERIN • SALICYLIC ACID • GLYCOL DISTEARATE • ARGININE • PANTHENOL • MICA • BENZYL SALICYLATE • BENZYL ALCOHOL • PEG-100 STEARATE • LINALOOL • STEARETH-6 • PHENOXYETHANOL • LIMONENE • COCO-BETAINE • TRIDECETH-3 • HYDROXYCITRONELLAL • CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE • CITRONELLOL • ALPHA-ISOMETHYL IONONE • AMINOPROPYL TRIETHOXYSILANE • ACETIC ACID • FUMARIC ACID • POLYQUATERNIUM-6 • TETRASODIUM EDTA • PARFUM / FRAGRANCE (F.I.L. C240980/3).
Listy składników dla produktów marki Loreal są regularnie aktualizowane. Zapoznaj się z listą składników na opakowaniu produktu, gdzie zawsze znajduje się najbardziej aktualna lista składników, aby upewnić się, że jest ona dla Ciebie odpowiednia. (W przypadku produktów typu refill napełnianych w sklepie, najbardziej aktualną listę składników należy uzyskać w punkcie sprzedaży po uzupełnieniu w nim produktu).