Zakup mebli to duża inwestycja – i jeden z najważniejszych kroków podczas zakładania własnego salonu fryzjerskiego. Przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, żeby ułatwić Ci proces zakupowy. 

Kupowanie mebli

Na czym polega usługa MEBLE W 48H?

W ofercie posiadamy również meble fryzjerskie dostępne w ciągu 48 godzin. Są to meble, które wysyłamy do klienta nawet już po 2 dniach. Nie ma możliwości konfigurowania mebli z tej grupy – klient nie może wybrać koloru skaju czy płyty meblowej. Zamówienia na meble tego typu są realizowane w ciągu 1-3 dni roboczych.

Przeczytaj więcej o meblach na już: Na czym polega usługa mebli fryzjerskiej 48H?

Jak wybrać kolor/typ skaju lub płyty meblowej?

Na karcie produktu możesz wybrać np. kolor skaju czy płyty meblowej. Wystarczy z rozwijanej listy wybrać odpowiedni kolor, materiał czy typ.

Przy niektórych opcjach do wyboru pojawi się informacja o dopłacie. Oznacza to, że do ceny mebla należy doliczyć podany koszt, żeby ustalić ostateczną cenę.

Dopłata jest naliczana również w koszyku, więc cena, którą widzisz w koszyku, jest ceną ostateczną (bez kosztów dostawy).

Co to znaczy, że meble są robione na zamówienie?

Oznacza to, że meble są produkowane dopiero po złożeniu zamówienia przez klienta, zgodnie z jego wytycznymi (np. Kolorem skaju czy rodzajem płyty meblowej bądź kolorem misy fryzjerskiej).

Gdy złożysz zamówienie w naszym sklepie, przekazujemy dyspozycje do producenta mebli, który specjalnie dla Ciebie produkuje dany model w swojej fabryce. Potem mebel jest bezpośrednio wysyłany pod wskazany adres z magazynu producenta.

Jakie elementy można konfigurować przy zakupie mebli?

Istnieje kilka elementów, które możemy konfigurować przy zakupie mebli. Są to między innymi: kolor płyty meblowej, rodzaj i kolor skaju, kolor misy fryzjerskiej, typ podstawy fotela fryzjerskiego, rodzaj kółek.

Czy mogę zamówić meble spoza oferty sklepu?

Na specjalne życzenie klienta wprowadzamy do oferty dodatkowe meble fryzjerskie. Dotyczy to również kolorów czy rodzajów skaju/płyty meblowej. Jeśli nie znalazłeś u nas danego modelu, skontaktuj się z nami.

UWAGA: ofertę uzupełniamy tylko o marki, które posiadamy w sprzedaży. Nie dodajemy na specjalne życzenie klienta produktów spoza oferty marek Ayala, Panda, Gabbiano, Fox, Ceriotti.

Czy mogę kupić meble fryzjerskie i kosmetyki w jednym zamówieniu?

Tak, można dokonać zamówienia na meble fryzjerskie i inne artykuły w naszym sklepie. W takim przypadku zamówienie zostanie podzielone na dwie części.

W pierwszej kolejności dostarczymy do Ciebie kosmetyki i zamówione akcesoria fryzjerskie. W drugiej kolejności, w terminie 4-6 tygodni, dostarczymy pod wskazany adres zamówione meble fryzjerskie.

Mimo że wysyłamy do klienta dwie paczki, nie doliczamy dodatkowych kosztów dostawy.

Gdzie mogę szukać dodatkowej pomocy?

Jeśli potrzebujesz pomocy albo masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami. Możesz skorzystać z czatu albo napisać do nas na adres e-mail: sklep@hairstore.pl albo zadzwoń: 91 455 50 00.

Płatności

Od czego zależy ostateczna cena mebla?

Na ostateczną cenę mebli fryzjerskich wpływa wybrana płyta meblowa i kolor skaju. W przypadku niektórych kolorów czy materiałów naliczana jest dopłata. Wysokość dopłaty jest widoczna na karcie produktu przy konkretnym rodzaju skaju bądź płyty meblowej.

Dopłata jest naliczana również w koszyku, więc cena, którą widzisz w koszyku, jest ceną ostateczną (bez kosztów dostawy).

Na czym polega dopłata przy zamawianiu mebli fryzjerskich?

W przypadku niektórych mebli fryzjerskich istnieje możliwość wybrania rodzaju płyty meblowej, koloru skaju czy rodzaju podstawy. Wybrane warianty jednak wymagają dopłaty.

Wysokość dopłaty jest widoczna na karcie produktu przy konkretnym rodzaju skaju bądź płyty meblowej.

Dopłata jest naliczana również w koszyku, więc cena, którą widzisz w koszyku, jest ceną ostateczną (bez kosztów dostawy).

Czy istnieje konieczność przedpłaty za meble?

Tak, w przypadku mebli fryzjerskich konieczna jest przedpłata na konto sklepu. Należy zapłacić z góry za całe zamówienie w przypadku następujących producentów: Ayala i Gabbiano.

Kupując produkty Fox, Panda i Cerriotii można wybrać opcję za pobraniem. W takim przypadku konieczne jest jednak zapłacenie zadatku. Zadatek jest naliczany indywidualnie. O wysokości zadatku poinformujemy Cię mailowo.
Warto dodać, że zamówienia z przedpłatą obejmującą całą wartość zamówienia są szybciej realizowane, ponieważ zaraz po zaksięgowaniu wpłaty możemy przystąpić do realizacji.

Kiedy muszę zapłacić za zamówienie?

Za meble fryzjerskie należy płacić z góry w przypadku marek Ayala i Gabbiano.

W przypadku marek Fox, Panda, Cerriotii można po opłaceniu zadatku, który jest naliczany indywidualnie, wybrać opcję dostawy za pobraniem. Warto jednak wiedzieć, że w przypadku wpłaty całości realizacja zamówienia jest szybsza.

W przypadku zadatku kontaktujemy się najpierw z producentem i ustalamy jego wysokość. Następnie informujemy klienta o wysokości zadatku. Po wpłacie zadatku zamówienie możemy przekazać do realizacji. Konieczne formalności mogą przedłużyć nieco realizację zamówienia.

W przypadku wpłaty całości kwoty od razu, zaraz po zaksięgowaniu na koncie sklepu zamówienie jest przekazywane do realizacji.

Dostawa

Jaki jest czas oczekiwania na dostawę mebli?

Meble fryzjerskie są wykonywane na zamówienie klienta. Czas oczekiwania na realizację zamówienia ustalany jest indywidualnie i wynosi od 4 do 6 tygodni.

Czasami czas realizacji jest krótszy, jeśli producent posiada na magazynie wybrany model. Zdarza się, że zamówienie jest realizowane nawet w kilka dni.

Przy każdym zamówieniu informujemy klienta o szacowanym czasie realizacji mailowo.

Od kiedy liczony jest czas potrzebny na dostawę?

Czas potrzebny na dostawę jest naliczany od momentu zaksięgowania wpłaty/zadatku na koncie sklepu.

Czy trzeba płacić za dostawę mebli fryzjerskich?

Przy zakupie mebli fryzjerskich koszt dostawy jest ustalany indywidualnie i zależy między innymi od zamówionych towarów. Podawany na stronie internetowej i w koszyku koszt dostawy jest szacunkowy.

Po dokonaniu zamówienia, jeżeli istnieje konieczność dopłaty za dostawę, poinformujemy Cię o faktycznym koszcie dostawy mailowo.

Jeżeli masz pytania dotyczące kosztów dostawy, możesz wcześniej się z nami skontaktować i poprosić o wstępną wycenę.

Czy dostarczycie meble bezpośrednio do salonu?

Tak, meble są bezpośrednio dostarczane pod wskazany adres – a więc również do salonów fryzjerskich. Większość mebli fryzjerskich jest wysyłanych do klientów bezpośrednio z magazynu producenta, z pominięciem magazynu Hairstore. Dzięki temu udaje nam się realizować szybciej zamówienia.

Jak wygląda odbiór mebli fryzjerskich?

Meble fryzjerskie są bezpośrednio wysyłane z fabryki producenta do klienta. Meble wysyłane są kurierem bezpośrednio pod wskazany w zamówieniu adres.

Przy odbiorze prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki. Kurier ma obowiązek zaczekać na sprawdzenie mebli i spisanie protokołu szkody w wypadku ewentualnego uszkodzenia.

Skąd będę wiedzieć, że meble są już gotowe?

O tym, że zamówienie jest już gotowe i wysłane do klienta, informujemy mailowo albo telefonicznie.


Twój koszyk
0,00
Zapisz się na newsletter
i odbierz 20 zł na zakupy
  • dowiedz się pierwszy o promocjach
  • odkryj nasze nowości
  • korzystaj z atrakcyjnych rabatów
Zyskaj dodatkowe informacje, bierz udział
w konkursach - dołącz do nas na FB!