x
Wszystko 5% taniej z okazji Halloween!
Przy zamówieniach za minimum 169zł
POZOSTAŁY CZAS
00:00:00
Skopiowano
TWÓJ KUPON
DYNIA23

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania klientów. Zebraliśmy je w jednym miejscu. Żeby odnalezienie interesujących Cię informacji było łatwiejsze, podzieliliśmy pytania i odpowiedzi tematycznie. Mamy nadzieję, że ta sekcja będzie dla Ciebie pomocna. Życzymy udanych zakupów.

Wybór produktów

Jakie kategorie produktów znajdę w sklepie?

Produkty w sklepie są posegregowane według kategorii głównych. Możesz wybierać je z górnego menu umieszczonego na górnej belce. Aby rozwinąć listę kolejnych podkategorii przyporządkowanych danej kategorii głównej, należy najechać kursorem myszki w jej nazwę. By wybrać wybraną podkategorię wystarczy w nią kliknąć lewym przyciskiem myszy. 

Główne kategorie w sklepie: Włosy, Sprzęt i akcesoria, Perfumeria, Makijaż, Twarz, Ciało, Paznokcie, Meble, Mężczyzna. 

Jak mogę filtrować produkty?

Produkty można filtrować po różnych cechach, jak: producent, pojemność, działanie, moc sprzętu czy rodzaj kosmetyku. Filtry są widoczne na górze jako listy rozwijane. 

Możesz korzystać z filtrowania po cechach, jeśli chcesz w prosty sposób zawęzić wyszukiwanie. Filtry znacznie ułatwiają znalezienie interesujących Cię produktów. Jeśli uznasz, że wynik wyszukiwania jest zbyt okrojony, zrezygnuj z filtrowania niektórych cech produktu. 

Jak mogę sortować produkty?

Produkty z danej kategorii możesz sortować według popularności, ceny i alfabetycznie. Możesz wybrać sortowanie produktów od najniższej do najwyższej ceny bądź odwrotnie. Możesz też sortować produkty alfabetycznie - zaczynając albo od pierwszych liter alfabetu albo od ostatnich liter alfabetu. 

Opcja sortowania znajduje się na górze strony. 

Jak działa wyszukiwarka w sklepie?

Produktów możesz szukać korzystając z wyszukiwarki produktów umieszczonej na górze strony – zobaczysz lupkę. 

Wpisuj całe frazy (np. farba do włosów), nazwę producenta lub rodzaj interesującego Cię produktu (np. prostownica babyliss pro), nazwy serii danego producenta (np. Absolut Repair).  

Możesz również korzystać z opcji szukania w opisach produktów lub zakresie danej kategorii. To znacznie ułatwia znalezienie dokładnie tego, czego szukasz w naszym sklepie. 

Jak wybrać kolor farby lub stężenie oksydantu?

Kolor farby oraz stężenie oksydantu wybiera na się na karcie konkretnego produktu. Po prostu wybierz interesujący Cię wariant produktu z rozwijanej listy umieszczonej nad przyciskiem DO KOSZYKA. 

Jak kupować meble fryzjerskie?

Żeby kupić meble fryzjerskie, musisz wybrać interesujący Cię produkt z kategorii MEBLE. 

Jeśli potrzebujesz więcej porad, sprawdź nasz poradnik: Jak kupować meble fryzjerskie? 

Dodawanie do koszyka

Jak dodać produkt do koszyka?

Aby kupić produkt należy kliknąć w przycisk "Do koszyka" znajdujący się w opisie produktu. Następnie produkt zostaje przeniesiony do koszyka.  

Możesz też kliknąć w przycisk DO KOSZYKA widoczny na liście produktów danej kategorii. Nie musisz wchodzić na produkt, żeby go kupić. 

Zawsze możesz sprawdzić stan swojego koszyka: w prawym górnym rogu zostaje wyświetlony skrócony zapis tego, co masz w koszyku, czyli ilość sztuk wszystkich produktów oraz wartość całego zamówienia. Do szczegółowego opisu koszyka możesz przejść klikając przycisk "Twój koszyk". 

Dodawaj produkty do koszyka wedle uznania. Zawsze możesz zmodyfikować ilość znajdujących się tam produktów, a także usunąć te, z których zakupu się rozmyśliłeś. Koszyk jest miejscem, w którym możesz gromadzić wszystkie produkty, które zainteresowały Cię podczas wizyty w naszym sklepie.

Domyślnie ilość produktu przy włożeniu go do koszyka zostaje ustawiona na 1 sztukę. Zmiany ilości dokonujesz w polu formularza. 

Jak dodać kilka sztuk jednego produktu do koszyka?

Możesz dodać kilka sztuk danego produktu przed dodaniem produktu do koszyka. Na karcie produktu obok przycisku DO KOSZYKA wpisz interesującą Cię ilość z klawiatury albo skorzystaj z przycisków +/- , żeby dodawać albo usuwać produkty. 

Możesz też zmieniać ilość produktów w samym koszyku, w podobny sposób.

Jak dodać nowy produkt do koszyka?

Produkty możesz dowolnie dodawać do koszyka podczas całej wizyty w naszym sklepie. W dowolnym momencie za pomocą przycisku DO KOSZYKA dodawaj nowe produkty do swojego zamówienia. Pojawią się one automatycznie w koszyku. 

Dodawaj produkty do koszyka wedle uznania. Zawsze możesz zmodyfikować ilość znajdujących się tam produktów, a także usunąć te, z których zakupu się rozmyśliłeś. Koszyk jest miejscem, w którym możesz gromadzić wszystkie produkty, które zainteresowały Cię podczas wizyty w naszym sklepie.

Domyślnie ilość produktu przy włożeniu go do koszyka zostaje ustawiona na 1 sztukę. Zmiany ilości dokonujesz w polu formularza. 

Jak usunąć produkt z koszyka?

Żeby usunąć produkt z koszyka, wejdź w koszyk klikając na ikonkę w prawym górnym rogu. Włącz podgląd koszyka. Usuń zbędne produkty za pomocą “x”.  

Składanie zamówienia

Jak przejść do koszyka?

Do koszyka można przejść na kilka sposobów: 

  • Po dodaniu produktu do koszyka kliknij na wyświetlony przycisk PRZEJDŹ DO KOSZYKA. 
  • Kliknij na ikonkę koszyka w prawym górnym rogu. 
  • Najedź na ikonkę koszyka w prawym górnym rogu. Rozwinie się skrócony pogląd koszyka. Na dole znajdziesz przycisk PRZEJDŹ DO KOSZYKA. 

Czy można zmieniać zamówienie w koszyku?

Tak, w koszyku można modyfikować zamówienie. Dodawaj produkty do koszyka wedle uznania. Zawsze możesz zmodyfikować ilość znajdujących się tam produktów, a także usunąć te, z których zakupu się rozmyśliłeś. Koszyk jest miejscem, w którym możesz gromadzić wszystkie produkty, które zainteresowały Cię podczas wizyty w naszym sklepie. Domyślnie ilość produktu przy włożeniu go do koszyka zostaje ustawiona na 1 sztukę. Zmiany ilości dokonujesz w polu formularza. 

Jak złożyć zamówienie?

Gdy już stwierdzisz, że wybrałeś wszystkie interesujące Cię artykuły w odpowiedniej ilości, możesz dokonać zamówienia. Uprościliśmy tę procedurę dla Ciebie. Będąc w koszyku wystarczy przejść do okna wyboru płatności klikając przycisk PRZEJDŹ DO SKŁADANIA ZAMÓWIENIA.  

Następnie wybierzesz formę płatności i sposób dostawy. Jeśli masz już konto w naszym sklepie, poprosimy Cię w kolejnym kroku o zalogowanie. Jeśli dokonujesz u nas zakupu po raz pierwszy, możesz założyć u nas konto lub dokonać jednorazowych zakupów. W każdym z tych przypadków musisz wpisać w odpowiednie pola (oznaczone czerwoną gwiazdką, jako obowiązkowe) swoje dane teleadresowe

 Po poprawnym wypełnieniu formularza, poprosimy Cię o potwierdzenie zamówieni​a. Gdy je potwierdzisz, niezwłocznie otrzymasz na podany w formularzu adres email potwierdzenie swojego zamówienia oznaczone numerem porządkowym. Jeśli nie wybrałeś opcji płatności przy odbiorze, czekamy na wpłatę od Ciebie. 

Po otrzymaniu płatności, przekazujemy Twoje zamówienie do realizacji. 

Skąd będę wiedzieć, że zamówienie zostało złożone poprawnie?

O poprawnym złożeniu zamówienia poinformujemy Cię mailowo. Jeśli masz konto w naszym sklepie, możesz też sprawdzić złożone zamówienie na swoim profilu. Dodatkowo po złożeniu zamówienia wyświetli się na stronie sklepu odpowiedni komunikat.

Czy muszę mieć konto w sklepie, żeby złożyć zamówienie?

Nie, nie trzeba mieć konta w sklepie, żeby robić zakupy. Przygotowaliśmy również możliwość tzw. szybkich zakupów bez logowania i zakładania konta. 

Założenie konta się opłaca. Dzięki temu nie trzeba za każdym razem wpisywać danych teleadresowych. W panelu klienta znajdziesz wiele przydatnych informacji o swoich zamówieniach i dodatkowe funkcjonalności. 

Żeby założyć konto w sklepie Hairstore, dokonaj rejestracji na stronie logowania

Dostawa

Jak wybrać formę dostawy?

Formę dostawy wybiera się w koszyku, podczas składania zamówienia. Masz do wyboru m.in. dostawę do paczkomatu InPost, kurierem, Pocztą Polską. 

Jakie są formy dostawy?

Masz do wyboru dostawę za pobraniem oraz po dokonaniu płatności. Jeśli wybierzesz opcję z płatnością przelewem, przekażemy Twoje zamówienie do realizacji zaraz po zaksięgowaniu wpłaty. 

Możesz wybrać m.in. następujące formy dostawy: 

  • Poczta Polska 
  • Paczkomaty Inpost 
  • Kurier DPD 

Szczegółowe informacje o formach dostawy znajdziesz tutaj: Dostawa 

Czy mogę skorzystać z darmowej dostawy?

Tak, możesz skorzystać z darmowej dostawy po osiągnięciu progu zamówienionego. Darmowa dostawa nalicza się sama w koszyku, jeśli spełnisz warunki.Organizujemy również specjalne akcje z darmową dostawą. Śledź na bieżąco naszą stronę albo zapisz się na newsletter, żeby otrzymać na czas cenne informacje o promocjach. 

Sprawdzaj zakładkę z kodami rabatowymi i śledź nas w social mediach. Kto wie, może uda Ci się złapać kod rabatowy na darmową dostawę. 

Sprawdź: Cennik wysyłek i progi darmowej dostawy

Jak sprawdzić status paczki?

Status paczki można sprawdzić w wiadomości e-mail, którą wysyłamy do Ciebie. Zaraz po wysłaniu do Ciebie paczki, wyślemy wiadomość z numerem nadania. Numer nadania pozwala śledzić paczkę na stronie kuriera.

Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami mailowo (sklep@hairstore.pl), na czacie, telefonicznie (91 455 50 00) allbo napisz do nas na facebooku. 

Czy zamówienie do mnie dotrze?

Paczki wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku. Wszystkie paczki ubezpieczamy. Dajemy gwarancję, że paczka do Ciebie dotrze wybraną opcją dostawy. 

Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami mailowo (sklep@hairstore.pl), na czacie, telefonicznie (91 455 50 00) allbo napisz do nas na facebooku. 

Sprawdź: Bezpieczeństwo dostaw  

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak, można wybrać przy składaniu zamówienia jako formę dostawy ODBIÓR OSOBISTY. Paczki można odbierać w Szczecinie w sklepie Hairstore przy ul. Zielonogórskiej 12. 

Ile dni mam na osobisty odbiór paczki?

Standardowo Twoja paczka czeka na Ciebie 3 dni robocze. Jeśli w tym czasie nie odbierzesz zamówienia, zostanie ono anulowane. 

Jeżeli z jakiś powodów nie możesz w tym czasie odebrać swojej paczki, napisz do nas albo zadzwoń. Zawsze możemy odłożyć dla Ciebie paczkę. 

Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami mailowo (sklep@hairstore.pl), na czacie, telefonicznie (91 455 50 00) allbo napisz do nas na facebooku. 

Czy realizujecie wysyłki zagraniczne?

Tak, realizujemy wysyłki zagraniczne do wybranych krajów. Za granicę wysyłamy paczki kurierem DPD Classic. 

Sprawdź: Cennik wysyłek zagranicznych.

Płatności

Jakie są możliwe formy płatności?

Można płacić tradycyjnym przelewem, e-przelewem albo kartą kredytową przez system PayU. Istnieje oczywiście możliwość płacenia BLIKIEM. 

Dajemy także możliwość płatności przy odbiorze u kuriera/w paczkomacie oraz możliwość płatności gotówką/kartą kredytową przy odbiorze osobistym w sklepie. 

Czy można płacić BLIKIEM za zakupy w sklepie?

Tak, jeśli masz uruchomioną taką funkcjonalność w swoim banku, możesz zapłacić za zakupy w naszym sklepie BLIKIEM. 

Czy można zrobić zakupy z płatnością za pobraniem?

Tak, dajemy możliwość zakupów z płatnością za pobraniem. W takim przypadku za swoje zamówienie zapłacisz gotówką/kartą u kuriera albo w paczkomacie. 

Jak sprawdzić, że zamówienie zostało opłacone?

O tym, że zamówienie zostało opłacone, poinformujemy Cię mailowo. W razie pytań możesz też napisać do nas wiadomość e-mail na adres sklep@hairstore.pl albo zadzwonić na infolinię: 91 455 50 00.

Czy mogę płacić u kuriera kartą płatniczą?

Tak, można zapłacić u kuriera za zamówienie kartą płatniczą. 

Czy mogę zapłacić kartą przy odbiorze osobistym?

Tak, można zapłacić za zamówienie kartą płatniczą przy odbiorze osobistym w sklepie. 

Jak wygląda płatność za pobraniem przy wyborze paczkomatu?

Gdy paczka zostanie umieszczona w skrytce, dostaniesz wiadomość email oraz sms od firmy InPost. W wiadomości dostaniesz specjalny kod. Ten kod należy wpisać podczas tradycyjnego odbioru przesyłki z paczkomatu. Po wpisaniu kodu skrytka się nie otworzy, ale na terminalu pojawią się dalsze instrukcje. Postępuj według nich. 

Za przesyłki pobraniowe do paczkomatu można płacić: 

  • kartą płatniczą 
  • BLIKIEM 
  • przelewem (PayByLink) 

 UWAGA: przesyłkę opłacisz jedynie w tej maszynie, w której Twoja paczka aktualnie przebywa 

Pomoc

Jaki jest numer na infolinię?

Numer na infolinię to 91 455 50 00. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-18.00. 

Na jaki adres mailowy mogę napisać w razie problemów?

Jeżeli masz jakieś pytania lub wątpliwości, wyślij do nas wiadomość na adres sklep@hairstore.pl. Jeśli pytanie dotyczy reklamacji bądź gwarancji, napisz do nas na adres reklamacje@hairstore.pl. 

Jak złożyć reklamację?

Reklamację najłatwiej złożyć przez gotowy formularz reklamacyjny. Możesz też napisać do nas wiadomość e-mail na adres reklamacje@hairstore.pl. Reklamacje rozstrzygamy do 14 dni roboczych.  

Żeby złożyć reklamację, kliknij w link: Formularz reklamacyjny

Jak dokonać zwrotu towaru?

Żeby zwrócić towar, wypełnij formularz online. Następnie zapakuj towar w karton/kopertę i zaadresuj na: Hairstore.pl, ul. Południowa 33, 71-001 Szczecin. Pamiętaj, że musisz mieć dokument zakupu (rachunek, fakturę, potwierdzenie zamówienia albo wydruk z terminala). 

 Skorzystaj z tego formularza: Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość

Jak skorzystać z gwarancji?

Żeby skorzystać z gwarancji, potrzebujesz numeru dokumentu zakupu (paragon, faktura) albo numeru zamówienia. Zachęcamy do skorzystania z gotowego formularza online, który usprawnia cały proces gwarancyjny. 

Sprawdź: Szczegółowe informacje dotyczące gwarancji

Kliknij: Formularz gwarancyjny

 


Zapisz się na newsletteri zyskaj20 zł na zakupy
Bądź na bieżąco:
  • aktualne promocje
  • gorące nowości
  • prezenty do zakupów
  • specjalne kody rabatowe
Zapisz mnie