Blond jest kolorem najczęściej wybieranym przez kobiety, jednak nierzadko trudno jest osiągnąć piękny efekt bez utleniania. Jednocześnie silnie rozjaśniające preparaty nie zawsze pozwalają osiągnąć pożądany kolor i mogą pozostawiać na włosach "smugi".
Do farby należy dokupić oksydant.
Efekt
Zwiększona siła rozjaśniania. Formuła Majiblond Ultra została zaprojektowana tak, aby zwiększyć siłę rozjaśniania aż do 4 i pół tonu.
Dla uzyskania optymalnego efektu rozjaśniającego i znacznie lepszego rezultatu, czas działania wydłużono o 5 minut.
Technologia
Formuła Majiblond Ultra dla chłodnych odcieni blond została wzbogacona w nowy czynnik barwiący: Neutra B. Zwiększając rozjaśniającą moc farby musieliśmy zmierzyć się z problemem neutralizacji rozjaśnionej bazy, która ma tendencje do żółtych i pomarańczowych odbarwień. Neutra B pochłania ciepłe tony dając efekt zneutralizowanego, ultrachłodnego koloru, który utrzymuje się nawet po wielokrotnym myciu. Włosy lśnią popielatymi, metalicznymi i opalizującymi refleksami.
Ten nowy niebieski barwnik nadaje kremowi piękny, perłowo-błękitny odcień pozwalający na optymalną neutralizację formuły.
Zapach
Kwiatowy zapach jest świeższy, mniej wyczuwalny jest amoniak, dla poprawy komfortu.
Pojemność tubki: 50 ml
Czytaj: 7 błędów koloryzacji »
Dostępne kolory:
900 - bardzo jasny blond (beż)
900s - bardzo bardzo jasny popielaty
901 - bardzo bardzo jasny blond popielaty
901s - bardzo bardzo jasny blond popielaty (kość słoniowa)
902 - bardzo jasny blond opalizujący
911 - bardzo jasny blond popielaty głęboki
913 - bardzo jasny blond popielato-złocisty (światło księżyca)
921 - bardzo jasny blond opalizujaco-popielaty (opalizująca biel)
Listy składników dla produktów marki Loreal są regularnie aktualizowane. Zapoznaj się z listą składników na opakowaniu produktu, gdzie zawsze znajduje się najbardziej aktualna lista składników, aby upewnić się, że jest ona dla Ciebie odpowiednia. (W przypadku produktów typu refill napełnianych w sklepie, najbardziej aktualną listę składników należy uzyskać w punkcie sprzedaży po uzupełnieniu w nim produktu).