COVID-19 Info. W związku z obecną sytuacją, czas realizacji zamówień wynosi od 2-5 dni roboczych. Czytaj więcej o pracy sklepu...x
Spokojne i bezpieczne zakupy online
W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie wdrożyliśmy specjalne działania
Codzienna wysyłka paczek
Sklep online pracuje bez zmian. Paczki wysyłamy codziennie. Przepraszamy, jeśli czas realizacji zamówienia się wydłuży.
Dezynfekcja
Ozonujemy wszystkie pomieszczenia w magazynie. Pakując paczki przestrzegamy zasad higieny i dezynfekujemy ręce.
90 dni na zwrot towaru
Wydłużyliśmy czas zwrotu towaru z 14 do 90 dni, aby każdy, kto chce zwrócić towar, miał taką możliwość.
Kontakt z nami
Masz jakieś pytania? Skontaktuj się z nami! Prosimy o wyrozumiałość, jeśli na odpowiedź trzeba chwilę poczekać.
 
[Aktualizacja, 02.04.2020]
Informujemy, że problemy techniczne Poczty Polskiej zostały rozwiązane i paczki są wysyłane. Przypominamy, aby po złożeniu zamówienia sprawdzać swoją skrzynkę mailową - w dniu wysyłki paczki, otrzymają Państwo wiadomość e-mail.
[Aktualizacja, 01.04.2020]
W związku z sytuacją, jaka panuje na świecie oraz szybkim tempem wzrostu ilości zakażeń koronawirusem, w trosce o bezpieczeństwo, nie przyjmujemy zwrotów ani wymian zakupionych maseczek. Maski są towarami higienicznymi, które zgodnie z art. 38 pkt.5 ustawy o prawach konsumenta nie podlegają zwrotowi. Uprzejmie prosimy o przemyślane zakupy.

Jednocześnie informujemy, że ze względu na problemy techniczne Poczty Polskiej w dniu dzisiejszym, nie możemy wysłać paczek do osób, które wybrały tę opcję dostawy. Liczymy, że jutro problem zostanie rozwiązany. Informacje o wysyłce każdej paczki otrzymają Państwo na wskazany adres e-mail. Prosimy o cierpliwość i bieżące sprawdzanie swojej skrzynki mailowej.
[Aktualizacja, 31.03.2020]
Ze względu na dużą ilość zapytań, wydłużył się czas oczekiwania na połączenie z infolinią. Podobnie dłuższy jest też czas oczekiwania na odpowiedzi wysyłane przez e-mail. Nasi konsultanci dokładają wszelkich starań, żeby najszybciej, jak to możliwe, odpowiadać na pytania. Prosimy o cierpliwość.
[Aktualizacja, 27.03.2020]
Obecnie opóźnienia wysyłek zamówień wynoszą od 2-5 dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań, by realizować zamówienia w jak najkrótszym czasie. Wydłużył się także o kilka dni czas w jakim zwracamy Wam pieniądze za zwrócony towar.
[Aktualizacja, 25.03.2020]
Staramy się na bieżąco uzupełniać środki do dezynfekcji i ochrony. W związku z dużym zainteresowaniem produktami do ochrony i dezynfekcji, jeżeli nie udało się Państwu zakupić wybranego produktu, polecamy na karcie produktu skorzystać z opcji "powiadom mnie o dostępności". Wówczas otrzymają Państwo informacje, kiedy produkt ponownie trafi do sprzedaży.
[Aktualizacja, 23.03.2020]
Informujemy, że InPost pracuje również w weekendy, w związku z czym paczkę można odbierać także w sobotę i niedzielę! Zachęcamy do kliknięcia na baner, który znajduje się na dole strony i do pobrania aplikacji, dzięki której bezdotykowo można otworzyć skrzynkę z paczką.
[Aktualizacja, 16.03.2020]
Wszystkie pomieszczenia znajdujące się w siedzibie naszej firmy i magazynie podlegają dezynfekcji przez ozonowanie. Nasi pracownicy zostali przeszkoleni w kwestii dbania o higienę i dezynfekcję. Paczki pakujemy przestrzegając wszystkich zasad higieny oraz dezynfekując ręce. Przy użyciu termometru bezdotykowego codziennie sprawdzamy temperaturę wszystkich pracowników magazynu.
[Aktualizacja, 13.03.2020]
Sklep stacjonarny został zamknięty do odwołania. Brak możliwości odbiorów osobistych. Paczki wysyłamy Pocztą Polską, Inpostem oraz kurierem DPD. Zachęcamy do zakupów online. Infolinia oraz Dział Reklamacji pracują bez zmian. Prosimy o wyrozumiałość, jeżeli na połączenie trzeba chwilę poczekać.

Twój koszyk
0,00
Zapisz się na newsletter
i odbierz 20 zł na zakupy
  • dowiedz się pierwszy o promocjach
  • odkryj nasze nowości
  • korzystaj z atrakcyjnych rabatów
Zyskaj dodatkowe informacje, bierz udział
w konkursach - dołącz do nas na FB!