x
Wszystko 5% taniej z okazji Halloween!
Przy zamówieniach za minimum 169zł
POZOSTAŁY CZAS
00:00:00
Skopiowano
TWÓJ KUPON
DYNIA23
Spokojne i bezpieczne zakupy online
W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie wdrożyliśmy specjalne działania
Codzienna wysyłka paczek
Sklep online pracuje bez zmian. Paczki wysyłamy codziennie. Czas realizacji zamówień nie uległ zmianie.
Dezynfekcja
Ozonujemy wszystkie pomieszczenia w magazynie. Pakując paczki przestrzegamy zasad higieny i dezynfekujemy ręce.
90 dni na zwrot towaru
Wydłużyliśmy czas zwrotu towaru z 14 do 90 dni, aby każdy, kto chce zwrócić towar, miał taką możliwość.
Kontakt z nami
Masz jakieś pytania? Skontaktuj się z nami! Specjalnie dla Państwa wygody uruchomiliśmy czat online.
 
[Aktualizacja, 06.11.2020]
Informujemy, że Poczta Polska wstrzymuje dostarczanie paczek pod adresy osób, które objęte są kwarantanna. Dotyczy to również sytuacji, kiedy tylko jedna z osób mieszkających pod danym adresem jest na kwarantannie. W okresie nałożonej kwarantanny paczka jest przechowywana przez Pocztę Polską. Po zakończeniu kwarantanny paczka zostanie doręczona pod wskazany adres. Więcej informacji na stronie Poczty Polskiej
[Aktualizacja, 04.11.2020]
Informujemy, że wysyłki zamówień realizujemy na bieżąco, bez opóźnień. Sklep online działa bez zmian. Zapraszamy do bezpiecznych i wygodnych zakupów.
 
[Aktualizacja, 22.05.2020]
Z radością informujemy, że wznowiliśmy możliwość zakupów w sklepie stacjonarnym. Sprzedaż odbywa się przez specjalne okienko, dzięki któremu możemy zachować wszelkie zasady bezpieczeństwa. Zakupy można robić od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00, płacąc gotówką lub kartą. Serdecznie zapraszamy
[Aktualizacja, 20.05.2020]
Informujemy, że od dzisiaj przy składaniu zamówienia w sklepie internetowym można wybrać opcję odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym. Zamówienia wydajemy przez specjalne okienko w godzinach 9:00-18:00, zachowując wszelkie zasady bezpieczeństwa. Jednocześnie informujemy, że w sklepie stacjonarnym nadal nie prowadzimy sprzedaży.
[Aktualizacja, 05.05.2020]
Czas realizacji Państwa zamówień wydłużył się do 1-2 dni roboczych, za co najmocniej przepraszamy. Informację o nadaniu przesyłki wysyłamy Państwu mailowo.
[Aktualizacja, 30.04.2020]
Informujemy, że wysyłki zamówień realizujemy na bieżąco, bez opóźnień. Przypominamy, że o nadaniu przesyłki informujemy Państwa mailowo.
[Aktualizacja, 22.04.2020]
Informujemy, że czas realizacji zamówienia zmniejszył się i obecnie wynosi od 2 do 4 dni roboczych. Prosimy o cierpliwość i bardzo przepraszamy za opóźnienia. O wysyłce paczki poinformujemy Państwa mailowo.
[Aktualizacja, 03.04.2020]
Obecnie czas realizacji zamówienia wynosi od 3 do 6 dni roboczych. Prosimy o cierpliwość i bardzo przepraszamy za opóźnienia. O wysyłce paczki poinformujemy Państwa mailowo.
[Aktualizacja, 02.04.2020]
Informujemy, że problemy techniczne Poczty Polskiej zostały rozwiązane i paczki są wysyłane. Przypominamy, aby po złożeniu zamówienia sprawdzać swoją skrzynkę mailową - w dniu wysyłki paczki, otrzymają Państwo wiadomość e-mail.
[Aktualizacja, 01.04.2020]
W związku z sytuacją, jaka panuje na świecie oraz szybkim tempem wzrostu ilości zakażeń koronawirusem, w trosce o bezpieczeństwo, nie przyjmujemy zwrotów ani wymian zakupionych maseczek. Maski są towarami higienicznymi, które zgodnie z art. 38 pkt.5 ustawy o prawach konsumenta nie podlegają zwrotowi. Uprzejmie prosimy o przemyślane zakupy.

Jednocześnie informujemy, że ze względu na problemy techniczne Poczty Polskiej w dniu dzisiejszym, nie możemy wysłać paczek do osób, które wybrały tę opcję dostawy. Liczymy, że jutro problem zostanie rozwiązany. Informacje o wysyłce każdej paczki otrzymają Państwo na wskazany adres e-mail. Prosimy o cierpliwość i bieżące sprawdzanie swojej skrzynki mailowej.
[Aktualizacja, 31.03.2020]
Ze względu na dużą ilość zapytań, wydłużył się czas oczekiwania na połączenie z infolinią. Podobnie dłuższy jest też czas oczekiwania na odpowiedzi wysyłane przez e-mail. Nasi konsultanci dokładają wszelkich starań, żeby najszybciej, jak to możliwe, odpowiadać na pytania. Prosimy o cierpliwość.
[Aktualizacja, 27.03.2020]
Obecnie opóźnienia wysyłek zamówień wynoszą od 2-5 dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań, by realizować zamówienia w jak najkrótszym czasie. Wydłużył się także o kilka dni czas w jakim zwracamy Wam pieniądze za zwrócony towar.
[Aktualizacja, 25.03.2020]
Staramy się na bieżąco uzupełniać środki do dezynfekcji i ochrony. W związku z dużym zainteresowaniem produktami do ochrony i dezynfekcji, jeżeli nie udało się Państwu zakupić wybranego produktu, polecamy na karcie produktu skorzystać z opcji "powiadom mnie o dostępności". Wówczas otrzymają Państwo informacje, kiedy produkt ponownie trafi do sprzedaży.
[Aktualizacja, 23.03.2020]
Informujemy, że InPost pracuje również w weekendy, w związku z czym paczkę można odbierać także w sobotę i niedzielę! Zachęcamy do kliknięcia na baner, który znajduje się na dole strony i do pobrania aplikacji, dzięki której bezdotykowo można otworzyć skrzynkę z paczką.
[Aktualizacja, 16.03.2020]
Wszystkie pomieszczenia znajdujące się w siedzibie naszej firmy i magazynie podlegają dezynfekcji przez ozonowanie. Nasi pracownicy zostali przeszkoleni w kwestii dbania o higienę i dezynfekcję. Paczki pakujemy przestrzegając wszystkich zasad higieny oraz dezynfekując ręce. Przy użyciu termometru bezdotykowego codziennie sprawdzamy temperaturę wszystkich pracowników magazynu.
[Aktualizacja, 13.03.2020]
Sklep stacjonarny został zamknięty do odwołania. Brak możliwości odbiorów osobistych. Paczki wysyłamy Pocztą Polską, Inpostem oraz kurierem DPD. Zachęcamy do zakupów online. Infolinia oraz Dział Reklamacji pracują bez zmian. Prosimy o wyrozumiałość, jeżeli na połączenie trzeba chwilę poczekać.

Zapisz się na newsletteri zyskaj20 zł na zakupy
Bądź na bieżąco:
  • aktualne promocje
  • gorące nowości
  • prezenty do zakupów
  • specjalne kody rabatowe
Zapisz mnie