Już wiadomo, jakie hasła najchętniej wpisywaliśmy w wyszukiwarkę Google w 2020 roku. Wyniki badań mogą zaskakiwać!
Czy wiesz, jakie jest najpopularniejsze hasło kosmetyczne w Google w 2020 roku? Można się domyślać, że pewnie dotyczy ono zabiegów domowych – wszak większość sfer życia przenieśliśmy do swoich domostw. W świetle pandemii i sytuacji na świecie może jednakże dziwić, że tym najpopularniejszym hasłem jest… henna pudrowa.
Tego szukaliśmy w Google w 2020 roku
To właśnie henna pudrowa jest najpopularniejszym hasłem z branży beauty w wyszukiwarce Google w 2020 roku. Poza tym szukaliśmy porad dotyczących kupna pędzli do makijażu oraz informacji o laminacji brwi. Kolejne hasło z czołówki to strobing.
Nieco zaskakujące, prawda? Wszak większość roku spędzaliśmy w maseczkach na twarzy, a grupowe wyjścia czy spotkania były przez liczne miesiące zabronione. Mimo wszystko urodowe triki cieszyły się dużą popularnością.
Skupmy się na oczach
O ile strobing dotyczy już całej twarzy, o tyle henna pudrowa i laminacja brwi są hasłami tyczącymi się makijażu oczu. Bo to właśnie na oczach skupialiśmy się w 2020 roku.
Cóż, reszta twarzy była zakryta przez maseczkę, więc z drugiej strony nie dziwi fakt tego zainteresowania oczami.
Henna pudrowa to alternatywa dla tradycyjnej henny. Podczas zabiegu można nadać brwiom pożądany kolor i kształt. W proszku znajdziemy witaminę E oraz witaminę C, czyli składniki, które pielęgnują rzęsy i opóźniają procesy starzenia. Efekt to naturalny makijaż brwi na kilka tygodni, zdrowe włoski, udana stylizacja.
Laminacja brwi to sposób stylizacji brwi. Podobno zabieg pozwala zapanować nawet nad najbardziej niesfornymi włoskami, nadać im zupełnie nowy kształt i kierunek, zregenerować je i odżywić.
Strobing to metoda konturowania twarzy. Za pomocą odpowiednio nałożonych rozświetlacza, bronzera czy różu można wyszczuplić buzię, uwydatnić kości policzkowe czy nawet nieco zmienić rysy twarzy.
O to pytaliśmy Google w 2020 roku
Tak więc wśród najpopularniejszych haseł z tematyki urodowej w 2020 wskazać trzeba na pudrową hennę, laminację brwi i strobing.
A na jakie pytania szukaliśmy odpowiedzi w sieci? Tutaj znowu focus na oczy.
Najczęściej zadawane pytania w wyszukiwarce Google w 2020 roku w tematyce beauty:
- Jak malować brwi?
- Jak przykleić rzęsy?
- Jak wyszczuplić twarz?
- Jak wyregulować brwi?
- Jak nakładać rozświetlacz?
- Jak zrobić kreski?
- Jak zmyć hennę z brwi?
- Jak zrobić kreskę na oku?
- Jak zrobić makijaż?
- Jak dobrać podkład?
Oczywiście ważnymi hasłami czy tematami był też zdrowie oraz higiena osobista i dezynfekcja. Zainteresowania hasłami kosmetycznymi wzrosło w skali roku aż o 40%. Co ciekawe, chętniej korzystaliśmy też ze smartfonów. W 2020 roku aż o 19% częściej szukaliśmy odpowiedzi na kosmetyczne zagwozdki przy użyciu wyszukiwarki Google na telefonie.