Lato czas start! Wszystko 5% taniej
Przy zamówieniach za minimum 150 zł
POZOSTAŁY CZAS
00:00:00
TWÓJ KUPON
LATO5
Paczki wysyłamy z opóźnieniem
W związku ze zmianą magazynu i oprogramowania nie wszystkie paczki wysyłamy na czas. Część zamówień wysyłamy z kilkudniowym opóźnieniem. Śledź na bieżąco sytuację na naszej stronie internetowej i social mediach.
Kontakt z nami
Potrzebujesz się z Nami skontaktować w sprawie zamówienia? Napisz do nas, zadzwoń albo odezwij się na czacie. Przepraszamy, jeżeli na odpowiedź musisz dłużej poczekać.
Reklamacje
Potrzebujesz się z Nami skontaktować w sprawie reklamacji bądź zwrotu? Napisz do nas e-mail na adres: reklamacje@hairstore.pl lub wypełnij gotowy formularz na stronie internetowej.
Zwroty
Anulowałeś zamówienie i czekasz na zwrot gotówki? Zwrotów dokonujemy w terminie 3-14 dni. Pieniądze wpłacamy na konto, z którego dokonano zapłaty za zamówienie. 
 
[Uruchomiliśmy czat, 01.02.2022]
Żeby ułatwić klientom kontakt z nami, uruchomiliśmy czat. Czynny od poniedziałku do piątku od 10 do 18.
Cały czas pracujemy nad poprawą kontaktu telefonicznego.
Nadal pewna część zamówień jest wysyłana z opóźnieniem, za co przepraszamy.
Przypominamy, że Biuro Obsługi Klienta działa dla Was w godzinach 9-18 w dni robocze. Ponieważ mamy bardzo dużo zgłoszeń czas oczekiwania na połączenie z infolinią oraz na odpowiedź wiadomość email jest wydłużony. Za niedogodności przepraszamy.
[Wróciły odbiory osobiste, 26.01.2022]
Przywróciliśmy możliwość odbiorów osobistych zamówień opłaconych z góry.
Paczki można odbierać w sklepie przy ul. Zielonogórskiej 12. Sklep czynny jest w dni robocze w godzinach 9-18.
Nadal pewna część zamówień jest wysyłana z opóźnieniem, za co przepraszamy.
Przypominamy, że Biuro Obsługi Klienta działa dla Was w godzinach 9-18 w dni robocze. Ponieważ mamy bardzo dużo zgłoszeń czas oczekiwania na połączenie z infolinią oraz na odpowiedź wiadomość email jest wydłużony. Za niedogodności przepraszamy.
[Otwarcie sklepu stacjonarnego, 24.01.2022]
Sklep stacjonarny jest już otwarty. Czynny w dni robocze w godzinach 9-18.
Nadal pewna część zamówień jest wysyłana z opóźnieniem, za co przepraszamy.
Przypominamy, że Biuro Obsługi Klienta działa dla Was w godzinach 9-18 w dni robocze. Ponieważ mamy bardzo dużo zgłoszeń czas oczekiwania na połączenie z infolinią oraz na odpowiedź wiadomość email jest wydłużony. Za niedogodności przepraszamy.
[Opóźnienia w wysyłce paczek, 17.01.2022]
Udaje nam się wysyłać już wiele paczek na bieżąco. Dotyczy to przede wszystkim zamówień z produktami ze statusem "dostępny". Nadal z opóźnieniem wysyłamy paczki z produktami zawierającymi produkty z wydłużonym czasem oczekiwania.
Przypominamy, że Biuro Obsługi Klienta działa dla Was w godzinach 9-18 w dni robocze. Ponieważ mamy bardzo dużo zgłoszeń czas oczekiwania na połączenie z infolinią oraz na odpowiedź wiadomość email jest wydłużony. Za niedogodności przepraszamy.
Sklep stacjonarny nadal jest nieczynny.
[Opóźnienia w wysyłce paczek, 12.01.2022]
W trakcie przeprowadzki złożyliście bardzo dużo zamówień. Dziękujemy za Wasze zaufanie. Wiemy, że czekacie na swoje paczki. Wysłaliśmy już ponad 2000 paczek. Z każdym dniem pakowanie idzie nam szybciej, ale nadal mamy opóźnienia w wysyłce. Prosimy o chwilę cierpliwości, jeżeli paczka jeszcze do Ciebie nie dotarła.
Przypominamy, że Biuro Obsługi Klienta działa dla Was w godzinach 9-18 w dni robocze. Ponieważ mamy bardzo dużo zgłoszeń czas oczekiwania na połączenie z infolinią oraz na odpowiedź wiadomość email jest wydłużony. Przepraszamy za niedogodności.
Sklep stacjonarny nadal jest nieczynny.
[II etap przeprowadzki zakończony, 10.01.2022]
W piątek wysłaliśmy pierwsze paczki do Was! Dzisiaj kontynuujemy wysyłkę - staramy się jak najszybciej przywrócić właściwy rytm waszym zakupom. Przypominamy, że jako pierwsze wysyłamy najstarsze zamówienia, czyli złożone w grudniu i na początku stycznia. Zamówienia złożone w najbliższych dniach również będą wysłane z opóźnieniem. Liczymy, że jak najszybciej wrócimy do standardowego czasu wysyłki. Sklep stacjonarny w Szczecinie nadal jest zamknięty, nie ma możliwości odbiorów osobistych.
Kontakt z Biurem Obsługi Klienta jest możliwy poprzez email sklep@hairstore.pl.
Zwroty prosimy wysyłać na adres Hairstore, Południowa 33, 71-001 Szczecin
Reklamacje z tytułu gwarancji prosimy wysyłać do gwarantów wskazanych w karcie, dołączonej do sprzętu.
[I etap przeprowadzki zakończony, 03.01.2022]
Pierwszy etap przeprowadzki za Nami! Wszystko poszło sprawnie i zgodnie z planem. Dzisiaj rozpoczynamy II etap, trzymajcie za Nas kciuki! Przypominamy, że realizację zamówień rozpoczniemy od 10 stycznia. Sklep stacjonarny w Szczecinie nadal jest zamknięty, nie ma możliwości odbiorów osobistych.
Kontakt z Biurem Obsługi Klienta jest możliwy poprzez email sklep@hairstore.pl.
Zwroty prosimy wysyłać po 7.01.2022 na adres Hairstore, Południowa 33, 71-001 Szczecin
Reklamacje z tytułu gwarancji prosimy wysyłać do gwarantów wskazanych w karcie, dołączonej do sprzętu.
[Start przeprowadzki do nowego magazynu, 27.12.2021]
Rozpoczęliśmy migrację magazynu do nowej lokalizacji. Sklep stacjonarny w Szczecinie został na ten moment zamknięty przez co nie ma możliwości odbiorów osobistych.
Kontakt z Biurem Obsługi Klienta jest możliwy poprzez email sklep@hairstore.pl.
Zwroty prosimy wysyłać po 7.01.2022 na adres Hairstore, Południowa 33, 71-001 Szczecin
Reklamacje z tytułu gwarancji prosimy wysyłać do gwarantów wskazanych w karcie, dołączonej do sprzętu.

Zapisz się na newsletteri zyskaj20 zł na zakupy
Bądź na bieżąco:
  • aktualne promocje
  • gorące nowości
  • prezenty do zakupów
  • specjalne kody rabatowe
Zapisz mnie