ZWROTY (PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY)


Mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy kupna w terminie do 14 dni od dnia odebrania przesyłki bez podania przyczyny zwrotu.
W tym wypadku prosimy o przesłanie informacji mailowo na adres: zwroty@hairstore.pl, lub pisemnie: Hairstore.pl, Zielonogórska 12, 71-084 Szczecin.

By ułatwić zwrot towaru możliwe jest skorzystanie z gotowego wzoru formularza. Pobierz formularz (PDF).
Otrzymanie informacji o zwrocie potwierdzamy mailowo.

W przypadku odstąpienia od umowy niezwłocznie zwracamy wszystkie otrzymane płatności w tym koszty dostarczenia rzeczy tj. koszty wysyłki od sprzedawcy do kupującego (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o zwrocie. Zwrot wpłaty dokonywany jest: przelewem bankowym na konto wskazane w formularzu zwrotu lub na konto z którego dokonana została wpłata. W przypadku rezygnacji tylko z części zamówienia, zwrot kosztów wysyłki nie przysługuje, ponieważ koszty przesyłki są stałe, tzn. niezależnie od ilości zamówionego towaru wynoszą określoną kwotę. Odpowiadają Państwo jedynie za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Jesteśmy zobowiązani do dostarczenia towaru wolnego od wad. Jeśli jednak otrzymają Państwo  rzecz wadliwą, niezwłocznie po zgłoszeniu tego faktu wymieniamy go na nowy i pokrywamy koszty wysyłki do nas.

W przypadku Zamówienia indywidualnego składanego przez przedsiębiorcę w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.2010.220.1447 z późn. zm.) zamawiającego i nabywającego Towar w związku z zarobkową działalnością gospodarczą lub zawodową, Klient jest informowany o terminie realizacji zamówienia, a przy zamówieniu na kwotę przekraczającą 300 zł zobligowany do wpłacenia zadatku w wysokości 15% ceny towaru.

W wypadku określonym w ust. 7 powyżej, w terminie 14 dni od daty otrzymania Towaru przedsiębiorca zamawiający Towar na indywidualne zamówienie i wpłacający zadatek może, tracąc zadatek, złożyć odstąpienie od Umowy sprzedaży wraz z jednoczesnym odesłaniem Towaru. Zwracany Towar musi być kompletny (dotyczy to również opakowania) i nie może nosić śladów użytkowania. Uregulowanie to nie dotyczy zamawianych mebli oraz sprzętu o dużym gabarycie takich jak m. in. infrazony, sauny i nawilżacze.

WYMIANA

Mają Państwo prawo do wymiany towaru. W tym wypadku prosimy o przesłanie informacji mailowo na adres: zwroty@hairstore.pl, lub pisemnie: Hairstore.pl, Zielonogórska 12, 71-084 Szczecin.
Mogą Państwo skorzystać z gotowego wzoru formularza. Pobierz formularz (PDF).
Otrzymaną informację potwierdzamy mailowo.

W przypadku wymiany niezwłocznie po otrzymaniu towaru wymieniamy go oraz gdy wymieniany towar był tańszy niż zwracany, zwracamy powstałą nadpłatę oraz koszty dostarczenia rzeczy tj. koszty wysyłki od sprzedawcy do kupującego (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), przekazujemy nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o zwrocie przelewem bankowym na konto wskazane w formularzu zwrotu lub na konto z którego dokonana została wpłata. Jednocześnie należy pamiętać, że odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

W przypadku zamówień składanych przez przedsiębiorcę obowiązują uregulowania dotyczące zwrotu towaru.

REKLAMACJE i GWARANCJE

Reklamacje, z tytułu niezgodności Towarów z Umową Sprzedaży prosimy przesyłać na adres: Hairstore.pl, Zielonogórska 12, 71-084 Szczecin. W miarę możliwości prosimy o wysłanie informacji o reklamowaniu towaru mailowo na adres reklamacje@hairstore.pl.
Sugerujemy skorzystanie z gotowego formularza, który usprawni proces reklamacji. Pobierz formularz (PDF).

Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

Na towar objęty przez producenta gwarancją, wystawiane są karty gwarancyjne.


Twój koszyk
0,00
Zapisz się na newsletter
i odbierz 20 zł na zakupy
  • dowiedz się pierwszy o promocjach
  • odkryj nasze nowości
  • korzystaj z atrakcyjnych rabatów
Zyskaj dodatkowe informacje, bierz udział
w konkursach - dołącz do nas na FB!